Meestgestelde vragen

  • Hoe worden de kerstballen gemaakt?
    Alle Jolly Jingles worden handgemaakt en met de mond geblazen
  • Van welk materiaal zijn de kerstballen?
    Alle Jolly Jingles zijn gemaakt van glas. Dus, breekbaar! Pas goed op met het uitpakken, ophangen en na de kerst weer opbergen.
  • Kan ik ook andere producten aanvragen die niet op de website staan?
    Op dit moment bieden we alleen de items die op onze website staan. We willen de komende jaren onze collectie zeker uitbreiden, dus laat ons vooral weten welke items jij graag wilt hebben en schrijf je in voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van de nieuwste Jolly Jingles!
  • Kan ik ook een andere samenstelling kiezen dan de bestaande kerstballen sets?
    Jazeker, je kunt hier je eigen set samenstellen! Dan krijg je ook dezelfde korting als op de bestaande kerstballen sets.
  • Kan ik ook grote aantallen bestellen?
    Dat kan zeker! Neem voor meer informatie contact op of bekijk de pagina: Zakelijk & B2B
  • Als een product is uitverkocht, komt er dan nog nieuwe voorraad?
    Uitverkochte producten zullen waarschijnlijk dit seizoen niet meer op voorraad komen, maar je kunt voor de zekerheid altijd even contact met ons opnemen en je inschrijven voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven.
  • Kan ik de producten ergens in het echt zien?
    Je bent altijd welkom om bij ons magazijn in Rotterdam langs te komen. Maak wel even een afspraak vooraf, zodat we weten dat je komt.
  • Worden alle Jolly Jingles zelf ontworpen?
    Op dit moment bieden wij een mix van bestaande ontwerpen en van eigen ontworpen kerstballen. Deze worden allemaal exclusief gemaakt door onze fabrikant
  • Kan ik ook een eigen ontwerp aanvragen?
    Het is voor het volgende seizoen mogelijk een eigen ontwerp aan te vragen! Hierbij geldt wel een minimale afname. Neem voor meer informatie contact op of bekijk de pagina: Zakelijk & B2B
  • Kan ik Jolly Jingles als relatiegeschenk of kerstpakket bestellen?
    Dat kan zeker! Neem voor meer informatie contact op of bekijk de pagina: Zakelijk & B2B
  • Kan ik een kerstbal met eigen logo erop bestellen?
    Het is voor het volgende seizoen mogelijk een eigen ontwerp aan te vragen! Hierbij geldt wel een minimale afname. Neem voor meer informatie contact op of bekijk de pagina: Zakelijk & B2B
  • Kan ik de Jolly Jingles ook in mijn winkel verkopen? 
    Dat kan zeker! Neem voor meer informatie contact op of bekijk de pagina: Zakelijk & B2B.
  • Kan ik de Jolly Jingles ook via mijn webshop/blog verkopen?
    Ook hier zijn mogelijkheden voor. Neem voor meer informatie contact op of bekijk de pagina: Zakelijk & B2B.

Wil je graag samenwerken met Jolly Jingles? Wij staan altijd open voor leuke ideeën om onze producten onder de aandacht te brengen in de media, op blogs en/of via influencers. Neem contact op met sales@jollyjingles.nl om de mogelijkheden te bespreken.

  • Op welke manier kan ik betalen?
    Je kunt betalen via iDeal, Apple Pay of Creditcard
  • Kan ik ook achteraf betalen?
    Deze betaalmethode bieden wij op dit moment nog niet aan. 
  • Mijn betaling is mislukt, wat kan ik doen?
    Check altijd eerst even met je bank of er aan die kant een probleem is ontstaan. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op, dan proberen we je zo goed mogelijk te helpen.
  • Kan ik mijn geld terugkrijgen?
    Als je de bestelling annuleert of retour stuurt en voldoet aan de retourvoorwaarden, storten wij je geld binnen 14 dagen terug.
  • Mijn kortingscode werkt niet, hoe kan dit?
    Let er op dat kortingscodes vaak alleen een bepaalde periode geldig zijn, op specifieke producten en niet in combinatie met andere kortingen. Denk je toch dat je recht hebt op de korting? Neem dan contact met ons op, dan kijken we met je mee
  • Kan ik ook een cadeaubon aanschaffen?
    Hier zijn we op dit moment mee bezig!
  • Wat is de levertijd van Jolly Jingles?
    De levertijd is gemiddeld tussen 1-3 werkdagen, afhankelijk van de vervoerder. Hou rekening met extra bezorgtijd rond de feestdagen.
  • Naar welke landen leveren jullie?
    Wij leveren binnen Nederland & België
  • Via welke vervoerder leveren jullie?
    De Jolly Jingles worden geleverd via DHL.
  • Wat zijn de bezorgkosten?
    De bezorgkosten binnen Nederland bedragen 4,95 bij levering op afhaalpunt en 5,95 voor thuisbezorging. De bezorgkosten binnen België bedragen 9,75
  • Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen?
    Het is mogelijk om op afspraak je bestelling zelf op te halen in ons magazijn in Rotterdam. Kies bij het afrekenen voor de optie ‘Gratis afhalen’, dan kun je via onze kalender een afspraak inplannen.
  • Op welk moment wordt mijn bestelling bezorgd?
    Dit is afhankelijk van de vervoerder. Je ontvangt een track & trace code waarmee je je bestelling kunt volgen.
  • Ik ben niet thuis tijdens het opgegeven bezorg moment, kan ik dit wijzigen?
    Neem voor vragen omtrent levering altijd eerst contact op met de vervoerder. Kom je er niet uit? Dan proberen wij je natuurlijk zo goed mogelijk te helpen.
  • Ik heb het verkeerde adres opgegeven, hoe wijzig ik dit?
    Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op, dan proberen wij het nog voor je te wijzigen. 
  • Mijn bestelling is niet bezorgd, wat kan ik doen?
    Neem voor vragen omtrent levering altijd eerst contact op met de vervoerder. Kom je er niet uit? Dan proberen wij je natuurlijk zo goed mogelijk te helpen.
  • Kan ik mijn bestelling annuleren voordat deze is bezorgd?
    Dit is afhankelijk van of de bestelling al verstuurd is. Neem hiervoor contact met ons op.
  • Ik heb een verkeerde bestelling geplaatst, kan ik deze nog wijzigen of annuleren?
    Als de bestelling nog niet is verstuurd kunnen we dit vaak nog wel regelen. Neem hiervoor contact met ons op.
  • Kan ik mijn bestelling terugsturen?
    Je kunt je bestelling retourneren binnen 14 dagen, mits de kerstballen nog in nieuwstaat zijn zonder gebruikerssporen en in originele verpakking. Lees meer over onze retourvoorwaarden in onze algemene voorwaarden en neem contact met ons op om een retour aan te vragen.
  • Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd aangekomen
    Dat is vervelend! Mocht dit het geval zijn, stuur dan een mailtje naar info@jollyjingles.nl inclusief duidelijke foto’s van de producten en verpakking. We zullen het zo goed mogelijk voor je oplossen.
  • Hoe maak ik een account aan?
    Je kunt hier een eigen account aanmaken.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten
    Je kunt via jouw account op “wachtwoord vergeten” klikken om een nieuw wachtwoord in te stellen
  • Wat kan ik allemaal doen via mijn account?
    Via jouw account kun je je bestellingen bekijken, je verlanglijst bijhouden & delen, je cadeaubon waarde checken en je gegevens wijzigen (let op, als een bestelling al is aangemaakt wijzigt dit niet het bezorgadres. Neem hiervoor direct contact met ons op).
  • Hoe kom ik in contact met Jolly Jingles?
    Je kunt ons bereiken per Whatsapp, e-mail of via ons contactformulier.
Winkelwagen
Scroll naar boven